indsamlingDer er mulighed for at få en rute, der passer dig både i størrelse og område, og en rute kan sagtens deles af flere. Selve indsamlingen foregår søndag d. 8. april mellem kl. 10 og kl. 14, og når alle beboere på ruten er besøgt, skal bøsserne afleveres og tælles op.

Du får udleveret alt det materiale, som du skal bruge til indsamlingen i form af indsamlingsbøsser, foldere, girokort og taske, og du får også hjælp til at finde rundt på ruten.

I Kolding Kommune kan du melde dig som indsamler hos følgende personer:

Område Kampagneleder Telefon Mail
Kolding Bente Hansen 30 95 37 11 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
       
Lunderskov Julie Scheuer-Straarup 60892101 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Vamdrup Ulla og Laurids Lauridsen 22173351/75582524 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Vester-Nebel Karsten Barfoed 75 55 42 41 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

I Kolding by får alle indsamlere, som på forhånd er tildelt en rute, udleveret alt materiale i IGEN CENTRET i Olaf Ryesgade 7D lørdag d. 7. april - udlevering fra kl 10.00-12.00!

Søndag afleveres indsamlingsbøsserne i Sydbanks afdeling på Jernbanegade 14, som holder ekstraordinært åbent for indsamlingen fra kl. 14.
Bemærk venligst, at der lørdag kun udleveres materiale til de indsamlere, der er blevet tildelt en rute. Det er ikke muligt at møde op og få tildelt en rute på udleveringsdagen.

 

I de øvrige områder udleveres alt materiale efter nærmere aftale med kampagnelederen og indsamlingsbøsserne afleveres ligeledes efter aftale med kampagnelederen.